Comunicat de premsa d’UCIDCAT i la FCIC “Campanya conjunta de la Generalitat i la Comunitat Islàmica per a la vacunació contra el COVID-19”

Islamcat.Bcn

Els últims dos anys de pandèmia han sigut molt difícils per a tota la població mundial. Hem hagut d’adaptar el nostre estil de vida i les nostres activitats quotidianes a la situació en la qual ens trobem: s’han hagut d’implantar mesures higièniques i de distanciament social estrictes, entre altres protocols. És per això que és necessari reivindicar la importància que té la vacunació i el seu ús com una eina per aconseguir una immunitat poblacional per tal d’assegurar la protecció de la vida humana. La vacunació encara i ser optativa és vital per tot al conjunt de ciutadans, sobretot per aquella població més vulnerable al virus.

Tot i tenint en compte la baixada de casos de COVID aquests últims mesos és important ser conscients del nostre dret ciutadà en col·laborar la eradicació del virus. Per aquests motius la Unió de Comunitats Islàmiques de Catalunya (UCIDCAT) en conjunt amb la Federació del Consell Islàmic de Catalunya (FCIC) i amb el suport de la Direcció General d’Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya han iniciat una campanya que anima a tota la comunitat musulmana a vacunar-se. Aquesta iniciativa arriba en un moment molt important i en la recta final on ja s’ha recuperat el 100% d’aforament dels centres de culte.

Conscients de la importància d’assolir aquesta immunitat de grup les dues federacions publiquen un comunicat com una crida a tots els musulmans i musulmanes per col·laborar tant en el compliment de les mesures higièniques dins dels centres de culte com en la campanya de vacunació contra el COVID per continuar protegint-nos i evitant possibles contagis.

A continuació trobareu ambdós comunicats de les dues federacions en català i en àrab.

Comunicat en Català

Comunicat en Àrab

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí