Comunicat del confinament perimetral a Catalunya

Islamcat.BCN

Les tres federacions representatives de les Comunitats Islàmiques de Catalunya UCIDCAT, FCIC i FIC, manifestem que som conscients de la gravetat del moment a causa del brot epidèmic del Covid-19, per aquest motiu ens adrecem a les entitats i comunitats musulmanes de Catalunya després de rebre les mesures que El Govern de Catalunya va acordar avui i que consisteix en el tancament perimetral de Catalunya durant 15 dies i un confinament municipal els caps de setmana. Aquestes mesures que  s’afegeixen a les que ja estaven en actiu des del decret d’estat d’alarma i toc de queda aprovat  pel Govern   d’España i de Catalunya.

Per aquest motiu informem a totes les comunitats musulmanes de Catalunya que els Actes Religiosos es redueixen al 30% del seu aforament, respectant les restriccions del confinament perimetral, el toc de queda nocturn i les restriccions dels desplaçaments de cap de setmana.

A part d’aquest confinament perimetral a Catalunya aprovat avui pel Govern d’España i de Catalunya, demanem a les entitats i comunitats musulmanes de Catalunya a que segueixin amb l’aplicació de totes les mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot de la pandèmia del COVID-19.

Finalment fem una crida als musulmans a seguir col·laborant amb els seus respectius municipis per protegir així les seves vides i salvaguardar a la societat.

A Barcelona, 29 d’octubre de 2020

Comunicat en català

Comunicat en àrab

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí